Доставка безкоштовно при оформленні через корзину сайту на замовлення від 8000 грн (окрім великогабаритних товарів: ванни, бокси і т.п.)

 

Умови гарантійного зобов'язання та сервісного обслуговування

Гарантія та сервіс

Купуючи товар в нашому магазині trapik.ua, ви купуєте сантехніку світових виробників з усіма гарантійними зобов'язаннями! Гарантійним обслуговуванням є безкоштовне усунення недоліків продукції, що виникли з вини виробника, за умови дотримання правил монтажу, зберігання та експлуатації, що встановлюються виробником. Термін гарантійного обслуговування становить від 1 до пожиттєвого, в залежності від моделі виробу. Все гарантійне та післягарантійне обслуговування товарів, проводиться сервісним центром.

Важливо: гарантійний талон є єдиним документом, який підтверджує право на гарантійний ремонт і обслуговування придбаного Вами обладнання. Без пред'явлення даного документа ваші претензії не приймаються. При втраті гарантійного талона, дублікат - не видається.
Безкоштовний гарантійний ремонт здійснюється тільки, якщо виріб буде визнано несправним через заводського дефекту, і тільки протягом терміну, зазначеного в гарантійному талоні.
Серійний номер і модель виробу повинні відповідати зазначеним в гарантійному талоні. При зверненні в сервісний центр покупець зобов'язаний вказати на характер і прояв несправності, при необхідності додати фотографії товару. Термін перевірки товару - до 7 днів. Термін експертизи в разі необхідності - до 20 днів. Термін заміни товару неналежної якості або усунення несправності до 20 днів (при відсутності необхідного товару на складі - до 1 місяця).

Гарантійні зобов'язання анулюються, якщо:

- серійні номери на виробах або їх маркування не відповідають відомостям, позначеним в гарантійному талоні;
- вироби зазнали ремонту не уповноваженими особами з порушенням вимог виробника та норм техніки безпеки;
- дефекти викликані змінами внаслідок застосування товару з метою, що не відповідає встановленій сфері застосування даного товару, зазначеної в керівництві по експлуатації;
- виріб пошкоджено або вийшло з ладу у зв'язку з порушенням правил і умов монтажу, експлуатації, зберігання і транспортування;
- обладнання пошкоджено внаслідок природних стихій, пожеж, повеней, землетрусів, побутових факторів та інших ситуацій, що не залежать від продавця;
- виріб має виражені механічні пошкодження, отримані в результаті будь-яких дій покупця, або сторонніх осіб;
- виникло пошкодження, викликане попаданням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або тварин;
- дефекти викликані використанням миючих засобів, які не відповідають вимогам експлуатації.

Обмін товару або грошове відшкодування
Ви можете відмовитися або обміняти поставлений нами товар у разі, якщо він не відповідає тому, що ви замовляли. Товар може бути повернутий безпосередньо в момент доставки. До повернення товар приймається в своїй оригінальній упаковці з супроводжуючими документами. Якщо у вас є будь-які питання, будь ласка, зв'яжіться з нашим відділом обслуговування.