При покупці будь-якої душової кабіни Dusel - безкоштовна доставка по Україні!

 

Як оформити замовлення?
Оформити замовлення на сайті trapik.ua ви можете цілодобово. Після оформлення на сайті, найближчим часом з вами зв’яжеться наш менеджер для уточнення даних по замовленню. З будь-яких питань ви завжди можете зв'язатися з нами за телефоном (044) 356-08-33.

Варіанти оплати:

  • Безготівковий розрахунок: ви оформляєте замовлення на сайті Trapik.ua, до вас телефонує менеджер для уточнення деталей замовлення і надає рахунок-фактуру з банківськими реквізитами для оплати, відвантаження товару проводиться після оплати замовлення. Оплата здійснюється з розрахункового рахунку Вашої організації або в касі відділення будь-якого банку.
  • Готівкою: ви оформляєте замовлення на сайті, вказуєте цей вид оплати і спосіб доставки, оплату робите після отримання товару готівкою кур'єру або у відділенні "Нової Пошти".
  • Онлайн оплата, в тому числі "оплата частинами" та в кредит онлайн: при оформленні замовлення можна зателефонувати нашому менеджеру, уточнити наявність на складі і оплатити банківською карткою без комісії.

Варіанти доставки:

  • Самовивіз з магазину з 10-00 до 16-00 в робочі дні та суботу, при цьому забрати товар можна після узгодження з менеджером.
  • Доставка по Києву до дверей будинку. Послуги по доставці безпосередньо в квартиру-будинок необхідно узгоджувати під час замовлення.
  • При безготівковому розрахунку обов'язково необхідно перевірити замовлення на наявність замовленого товару за кількістю та якістю, його цілісність.

Доставка по Київській області кур'єром магазину оплачується з розрахунку 25 грн за кілометр від КПП Києва.

Важливо! При отриманні товару, доставленого транспортною компанією "Нова Пошта", обов'язково перевіряйте наявність всього товару і його зовнішній вигляд. У разі виникнення претензій, вам необхідно відмовитися від отримання товару і скласти акт (претензію). При цьому просимо повідомити про те, що трапилося нашим співробітникам, зателефонувавши за номером (044) 356-08-33. Якщо посилка перевірена вами не на складі перевізника, ми претензії не розглядаємо!

Повернення товару належної якості

Відповідно до ст. 9 Закону України» Про захист прав споживачів", обмін або повернення товару належної якості проводиться протягом 14 (чотирнадцяти) днів, не враховуючи дня покупки, якщо дотримані наступні умови:

- товар не був у вживанні і не має механічних пошкоджень, слідів вживання: подряпин, відколів, потертостей, немає слідів попадання рідини в виріб або на упаковку, документацію;
- товарний вигляд збережений, тобто залишилися всі ярлики, наклейки та інші частини товару в незмінному вигляді, товар повністю укомплектований, запакований;
- присутні всі документи на товар (інструкції, гарантійний талон, чек), збережені всі ярлики і заводське маркування.
Не підлягають обміну (поверненню) товари, перелік яких наведено в Постанові КМУ № 172 від «19» березня 1994 року.

Повернення товару протягом встановленого терміну гарантії

Повернення товару здійснюється відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" і відповідно до статті 8, у разі виявлення суттєвих недоліків, що виникли з вини виробника товару (продавця), протягом гарантійного строку споживач має право на заміну товару або повернення коштів.

Інформація про товар

Вся необхідна інформація про товар передається безпосередньо з товаром. На упаковці та інструкції до товару вказується-найменування продавця і виробника, країна виготовлення, дата виготовлення товару, обов'язково передається гарантійний талон із зазначеним терміном гарантійного обслуговування і терміном придатності товару.

 

Trapik.com.uaTrapik.com.ua